mittlivsomalmaz

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

hej

Av Alma Is typing... - 2 april 2013 23:22

Hej det var typ jävligt länge sen nu men jag har typ aldrig tid att blogga längre men aja. jag tänkte fan ta o fortsätta blogga efter som det vart som en blogg paus förut.

det är mycket som har hänt sen jag bloggade haha.. jag o krille har gjort slut hahah aa o jag har fyllt 12.

jag har träffat några tjejer från hammarbysjöstad så jag tillbringar all min tid med dom. vi träffades på en bloppis och sen dagen efter träffades vi haha osv och jag o mina nya vänner är jätte nära nu o det är 5 stycken så jag har valt att kalla dom "MTHNS" efter som jag inte orkar skriva alla deras namn. 

Allt annars är bra förutom att om jag ska kunna byta skola efter sommarlovet så måste jag ha godkänt i alla ämnen men mthns ska hjälpa mig o så. idag har jag varit med stella tilde o matilda eftersom dom andra inte kunde vi var på erikstals badet och efter det åkte jag hem och kollade på pll med julia och thyra. och dom ska sova här aja men vi ses PEACE!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Is typing... - 11 maj 2013 15:24

Hej alla:) idag ska Mia sova hos mig o min familj kommer hem till oss för dom ska fira min brorsa o Mia också såklart! Jag har bakat en jordgubbstårta. Och massa andra saker just nu väntar jag på Mia, för hon ska komma kl 4 ungefär. Det var inte så...

Hej

Av Alma Is typing... - 5 maj 2013 21:57

Tänkte börja blogga igen:) hoppas ni har saknat mig haha? men aa så alla vet kommer jag blogga minst en gång varje dag och jag kan typ berätta min dag! Jag vaknade typ kl 10 o då kollade jag mobilen o sen gick jag upp o åt frukust sen frågade jag om ...

Av Alma Is typing... - 9 mars 2013 18:53


JAAAAG ÄR MED I EN TÄVLING DÄR JAG KAN VINNA ETT LÖSHÅR! MED AMBERBIRD JAG HAR SVART HÅR NU OM NI UNDRAR:D <3 http://www.amberbird.se/ http://www.amberbird.se /http://www.amberbird.se/ http://www.amberbird.se/  DET ÄR SANT JAG HAR SVART HÅÅÅÅR PIE...

Hej

Av Alma Is typing... - 11 februari 2013 13:24

Hej igen! Jag har ju inte bloggat på säkert 3 månader eller nått men iallafall tänkte jag bah säga att jag ska ta en paus men ändå blogga när jag får tid så aja men vi ses puss...

Av Alma Is typing... - 24 januari 2013 20:59

Hej tänkte prata om min helg? Lördag ska träffa livi (Olivia) min kompis från landet och vi ska fika och prata shoppa sen ska hon slagga hos mig...

Presentation


Tjena!! Jag heter Alma och bor i Stockholm med min mamma och sorrebrosan. På fritiden brukar jag vara med kompisar, dansa, baka, shoppa och mycket mera!! hoppas ni vill läsa mera om mitt lilla liv!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

AlmaZ

Alma

MUS

SpongeBob SquarePants

HJÄRTAT

Besöksstatistik


Skapa flashcards