mittlivsomalmaz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alma Is typing... - 14 augusti 2012 21:04

hej jag har inte bloggat på jätte länge men nu kommer ett litet inlägg idag var jag på ung08 till klockan nånting typ det var väll kul, men vi ses hejdå PUSS

 

Av Alma Is typing... - 12 augusti 2012 21:00

idag har jag och Thyra träffats och vi åkte till badhuset och vi var där i typ 6 timmar sen gick vi och köpte sprut grädde, ägg och mjöl sen fick Max, Sixten och Leonard knäcka äggen i våra huvuden, hälla mjöl på oss och spruta grädde på oss och allt de bara för dom sa att vi inte var roliga! 

och då kan man se ut så här!

   

hahahahahahahhahaha..

iallafall snart e de ung08:D jippi 

och jag ska gå med tilda:) men imorgon ska jag typ träffa thyra igen tror jag i allafall men vi ses PUSS    

Av Alma Is typing... - 12 augusti 2012 00:59

gjorde videon kl 3 nånting men glömde lägga upp de så här kommer det
 

Av Alma Is typing... - 11 augusti 2012 01:12

hej bloggen! idag har jag varit på IKEA med mamma och kollat på saker till mitt nya rum (jag ska få min syrras rum)

och vi hittade mycket saker så det ska bli kul att få ! men vi måste mäta o så i rummet och asså jag tänkte på en sak när jag var där, typ att varför åker det runt en massa tonnåringar på sånna där vangnar där hahah jag såg typ skit många,  är dom typ bara där för att??? :?

här kommer en liten bild;)

 
Av Alma Is typing... - 11 augusti 2012 01:10

Här kommer en liten video från när jag var på grönan med mimmi och hennes 2 vänner! hahaha liten storry mimmi och hennes 2 vänner;) 

hhahah men aa från grönana:)

PS värdens dåligaste låt men aa;)
 

Av Alma Is typing... - 9 augusti 2012 19:52

idag har jag varit med mimmi och hennes 2 vänner zoe och dao! vi köpte en sockervadd och vi fick en ätte stor hahaha...

            



Av Alma Is typing... - 9 augusti 2012 01:00

  tjenare har inget att göra så det fick en bild

Av Alma Is typing... - 8 augusti 2012 23:32

Fullständigt namn: Alma

Stjärntecken: fiskarna
Ögonfärg: Blå
Naturlig hårfärg: jag har rött hår nu men annars är den bont!
Skostorlek:  36 37
Födelsedatum: 23-2
Födelseort: Stockholm
Favorit ställe: hemma 
Hatar: mat hahah..
Syskon: 2 brosor en som är 19 och en som är 24 tror jag men vi har int samma mamma
Pojkvän: Nej
Husdjur: en hund en katt
Nuvarande utbildning: Grundskolan?
Intressen: GYMNASTIK CHEERlLEADING OCH RIDNIG
Svåra saker jag gått igenom i mitt liv: -.-
Nått jag är ledsen över: VENNE
Djur jag haft i mitt liv: und katt kannin häst massor mer kommer inte på de:/
Jag lämnar oftast inte hemmet utan: va? om det betyder de jag tror så Iphonen laddaren och pengar, nycklar;)
Jag får oftast komplimanger för: ja olika kan inte direkt säga så här måste tänka men kommer inte på något!
Bästa personliga egenskaper: rolig, skojar om allt
Mindre bra personliga egenskaper: Ibland är jag klumpig hahahahahaha nej men nyfiken
Tror på:Inte gud iallafall ;)
Musik: JUSTIN BIEBER (POP)
Något jag gör när jag har tråkigt: tästar olika sminkningar typ;)
Älskar: Familjen och vännerna och LIVET
Rädsla: CLAWNER BUSS KAFÖRER (ALVARLIG)
3 saker jag vill göra innan jag dör: vet inte
Något jag ångrar: att jag valde en iphone svart o inte en vit:/
 
Nu vet ni lite mer om mig 

Presentation


Tjena!! Jag heter Alma och bor i Stockholm med min mamma och sorrebrosan. På fritiden brukar jag vara med kompisar, dansa, baka, shoppa och mycket mera!! hoppas ni vill läsa mera om mitt lilla liv!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

AlmaZ

Alma

MUS

SpongeBob SquarePants

HJÄRTAT

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards