mittlivsomalmaz

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Hej bloggen<3

Av Alma Is typing... - 12 augusti 2012 21:00

idag har jag och Thyra träffats och vi åkte till badhuset och vi var där i typ 6 timmar sen gick vi och köpte sprut grädde, ägg och mjöl sen fick Max, Sixten och Leonard knäcka äggen i våra huvuden, hälla mjöl på oss och spruta grädde på oss och allt de bara för dom sa att vi inte var roliga! 

och då kan man se ut så här!

   

hahahahahahahhahaha..

iallafall snart e de ung08:D jippi 

och jag ska gå med tilda:) men imorgon ska jag typ träffa thyra igen tror jag i allafall men vi ses PUSS    

 
 
Ingen bild

zanna

13 augusti 2012 21:00

söt blogg ni har

Alma Is typing...

13 augusti 2012 23:45

tack men det är min thyra är min bästa kompis bara

 
Ingen bild

Anonym

2 september 2012 15:46

Du är bästJ

Alma Is typing...

2 september 2012 23:00

hahah okej tack:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Is typing... - 11 maj 2013 15:24

Hej alla:) idag ska Mia sova hos mig o min familj kommer hem till oss för dom ska fira min brorsa o Mia också såklart! Jag har bakat en jordgubbstårta. Och massa andra saker just nu väntar jag på Mia, för hon ska komma kl 4 ungefär. Det var inte så...

Hej

Av Alma Is typing... - 5 maj 2013 21:57

Tänkte börja blogga igen:) hoppas ni har saknat mig haha? men aa så alla vet kommer jag blogga minst en gång varje dag och jag kan typ berätta min dag! Jag vaknade typ kl 10 o då kollade jag mobilen o sen gick jag upp o åt frukust sen frågade jag om ...

Av Alma Is typing... - 2 april 2013 23:22

Hej det var typ jävligt länge sen nu men jag har typ aldrig tid att blogga längre men aja. jag tänkte fan ta o fortsätta blogga efter som det vart som en blogg paus förut. det är mycket som har hänt sen jag bloggade haha.. jag o krille har gjort sl...

Av Alma Is typing... - 9 mars 2013 18:53


JAAAAG ÄR MED I EN TÄVLING DÄR JAG KAN VINNA ETT LÖSHÅR! MED AMBERBIRD JAG HAR SVART HÅR NU OM NI UNDRAR:D <3 http://www.amberbird.se/ http://www.amberbird.se /http://www.amberbird.se/ http://www.amberbird.se/  DET ÄR SANT JAG HAR SVART HÅÅÅÅR PIE...

Hej

Av Alma Is typing... - 11 februari 2013 13:24

Hej igen! Jag har ju inte bloggat på säkert 3 månader eller nått men iallafall tänkte jag bah säga att jag ska ta en paus men ändå blogga när jag får tid så aja men vi ses puss...

Presentation


Tjena!! Jag heter Alma och bor i Stockholm med min mamma och sorrebrosan. På fritiden brukar jag vara med kompisar, dansa, baka, shoppa och mycket mera!! hoppas ni vill läsa mera om mitt lilla liv!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

AlmaZ

Alma

MUS

SpongeBob SquarePants

HJÄRTAT

Besöksstatistik


Skapa flashcards