mittlivsomalmaz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alma Is typing... - 30 augusti 2012 18:05

Tjena Tjena jag bloggar idag igen för jag hade inget att göra, idag var jag i skolan vi hade bild sv Idrott haha 3 saker;)

men sen var jag på fritids med nathali   men vi ses i övermorgon puss o Kram<3

  

gammal bild<3

Av Alma Is typing... - 28 augusti 2012 21:22

Idag har hag varit i skolan vu slutade 20 över 2. Sen var jag på fritids till typ 4 sen gick jag hem till emma:)
Vi satt vid datan men jag komner blogga var annan dag. Så det kommer inte bli så mycket men nu driker jag te:) aja vi ses PUSS OCH KRAM!

Av Alma Is typing... - 26 augusti 2012 15:25

Jag har inte bloggat så mycket men här kommer ett litet inlägg:)
I fredags åkte jag till landet för det var ktäftskiva, det var väll kul men jag gillar inte kräftor haha blä:p
Men idag är jag på väg hem ihen ska träffa Thyra ska antagligen till badhuset! Jag är trött o sitter i bilen och lyssnar på musik!

Av Alma Is typing... - 22 augusti 2012 21:59

Idag var det den värsta dagen:( idag började skolan det var kul att träffa alla men skolan=snaaark  

men det var också så att jag och Tilda var på skolgården o dansade hihi vi skojade lite men vi holla omkring där sen skulle vi snurra o jag trillade på handleden;( så den är stukad -.-

men sen blev det bättre jag var på sjukhuset i 2 och en halv timme ZzZ

men vi ses imorgon pussi<33       jag har inte nårgra bra bilder som e nya men jag kommer ta snart pussi    

Av Alma Is typing... - 21 augusti 2012 18:44

Hej bloggen det blir ett snnabt inlägg för jag mår jätte dåligt:( har ont i magen o huvudet! så orkar inte tänka det dåliga är att skolan börjar imorgon:( SNAARK

jag hann inte blogga igår för jag åkte till pappa;) det var kul men som sagt jag blev typ sjuk:( men vi ses imorgon pussiz<3  

Av Alma Is typing... - 19 augusti 2012 21:47

Hej<3 igår hann jag inte blogga:( för mamma fyllde år och Alba sovde här hihi vi var på zinken typ hela dagen med nathali :D vi hämtade en massa gratis ballonger haha.., men det var midnattsloppet så det fanns gratis ballonger haha vi fick typ 40 styck :D

  

O det fanns fler men nathali tog hem dom;)

men vi se snart PUSS<3 :*  

Av Alma Is typing... - 17 augusti 2012 21:37

idag var jag på ung, jag var där till typ vara där till 10, o jag är super glad för jag har fått mitt handelsbanken kort :D

innan var jag o träffade Nova vi pratade lite och när vi pratade började det spörengna så vi satt på en busshållplats<3

Nu sitte jag hemma och har tråkigt så vi ses puss<3

       



Av Alma Is typing... - 15 augusti 2012 20:48

Hej bloggen idag var jag på ung igen ''ska dit hela veckan''    hahah... men jag kom hem typ för en kvart sen alsså klockan 20 i 9...

iallafall jag hinner typ inte blogga så mycket för har typ inte tid men det kommer bli mer när ung har slutat:D

Puss O Kram    

Gammal bild<3

Presentation


Tjena!! Jag heter Alma och bor i Stockholm med min mamma och sorrebrosan. På fritiden brukar jag vara med kompisar, dansa, baka, shoppa och mycket mera!! hoppas ni vill läsa mera om mitt lilla liv!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

AlmaZ

Alma

MUS

SpongeBob SquarePants

HJÄRTAT

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards